Известие

Collapse
No announcement yet.

Схема на предпазителите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Схема на предпазителите

    Здравейте колеги,

    Може ли някой да ми даде схема на предпазителите на GTV I-ва фаза. Интересно ми е на таблото с предпазители и релета - за какво има толкова много гнезда за допълнителни релета? Да не би да са за ситуации, аксесоарите да работят само на контакт или винаги, в зависимост от мястото на релето?? Интересно ми е, а и би било прекрасно, ако можеше да си направя прозорците да се вдигат/свалят не само като съм на контакт.

    Мерси предварително!
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

  • #2
    а къде се намират бе мамаму стара аз винаги съм 2 крачки зад тебе, а ти винаги питаш неща които ме интересуват в момента
    pp: сори ако прецаквам нещо темата
    landikar
    Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

    Comment


    • #3
      .

      намират се под волана ама почти към педалите. за да го отвориш трябва да си с краката нагоре и на мен ми е интересно защо има толкова много свободни гнезда?
      MG ZR160 03' - настоящата
      145 2.0 TD 97' - бившата
      GTV 2.0 16V 97' - по-бившата
      SPL Fan

      Comment


      • #4
        Да, като виснеш като СпайдерМен под волана има две кори - лява и дясна. Бушоните са под лявата, като тя се сваля с голяма плоска отверка. Развиват се четири пластмасови щифтчета на половин оборот и така под него капак блесва таблото с бушони и релета. Отзаде му има едно лостче, с етикет "FUSSE" или нещо такова. Дърпаш го към теб и табълцето заема прилежен вид с изглед към теб.

        По пътя на простото мислене стигам до заключението, че:
        свободните дупки за релета дублират другите заети такива, като в едното място релето ще работи само докато колата е на контакт, а на другото има постоянно захранване +12V. Може и да се бъркам, но ако съм прав, вярвайте, че голям шахмат ще играя с релетата. Дразни ме, че като не е на контакт бачка само клаксона Друго си е да се направят джамовете и дългите светлени поне. Както и като съм в режим габарити да ми свети не само безполезните за този режим врътки на климатика, ами да ми светне подсветката на часовника например
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • #5
          брато тука и мен ме заинтересува много винаги съм си викал, че най шибаното в тая кола е че немога да я оставам на габарити. Тва за стъклата също е готино и аз ще почовъркам малко пък да видим после да не стане така че кат пусна алармата да ме пръскат чистачките
          landikar
          Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

          Comment


          • #6
            нема как да не може да я оставите на габарити?

            на конзолата на контактния ключ трябва да има едно черно малко копченце
            като вкарате ключа, натискате, и въртите едно към вас - обратно на това ако искате да запалите

            и тогава ше светнат габаритите и може да извадите ключа

            поне на 145цата ми беше така, не виждам логика при вас да го няма
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #7
              то и на 166 ти е така

              всъщност и на 1360-така пак така беше
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от valjo
                нема как да не може да я оставите на габарити?

                на конзолата на контактния ключ трябва да има едно черно малко копченце
                като вкарате ключа, натискате, и въртите едно към вас - обратно на това ако искате да запалите

                и тогава ше светнат габаритите и може да извадите ключа

                поне на 145цата ми беше така, не виждам логика при вас да го няма
                точно така е и при нас! при мен си е работило винаги!!!
                Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                Comment


                • #9
                  И при мен си работи, ама исках в това положение на ключа да ми работят и джамовете. добре би било и светкавиците... както и да ми свети другата половина от арматурното табло, а не само като е на контакт..
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от търтей
                    то и на 166 ти е така

                    всъщност и на 1360-така пак така беше
                    не, на 166цата НЕ Е ТАКА
                    тя си има котлон, с ясно означена Паркинг светлина, без лоу-енд бюджетни решения, характерни за други класове автомобили
                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment


                    • #11
                      valjo, неможеш ли да немриш нещо по въпроса?? Ти всичко намираш, хайде моля те
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment

                      Working...
                      X